Valuta:
Nederland

Verzenden & retouren

Annulering beleid

Als u van gedachten verandert na het plaatsen van een bestelling, kunt u deze op elk gewenst moment te annuleren voordat we uw pakket verzonden, en 25% annuleringskosten van toepassing. Meerderheid van de bestellingen worden binnen 1-2 dagen, dus als de bestelling al is verzonden, zal de annulering verzoek worden geweigerd.

Retouren / vervanging

Als er problemen zijn over het product, moet u contact opnemen met ons binnen 3 dagen, omdat je hebt je hen, of terug te keren verzoek zal worden geweigerd.
Wij bieden de terugkeer en uitwisseling dienst in de volgende drie gevallen:
1. Wij maakte een aantal fouten van het verzenden van de goederen (bv verkeerde maat, verkeerde kleur of verkeerde stijl) of de goederen hebben een aantal kwaliteitsproblemen (niet wordt beschadigd door een menselijke factoren), kunt u ze terug te sturen naar ons voor geen laden, zodra wij uw terugkeer pakket te ontvangen. Het product moet worden geleverd aan onze afdeling kwaliteitscontrole, als er geen problemen, zullen wij u nieuw product te sturen of geef u terug te betalen.
2. Als u niet tevreden bent met onze producten (de goederen zijn in goede staat) en wil hen terug te keren. U moet dragen de last van alle verzendkosten.
3.Als u wilt uw product te ruilen door eigen problemen (pick verkeerde maat, verkeerde kleur of verkeerde stijl) .u moet alle uitwisseling verzendkosten te betalen.

Het beleid voor terugbetaling

Als er problemen zijn over het product, moet u contact opnemen met ons binnen 3 dagen, omdat je hebt je hen, of verzoek om teruggave worden geweigerd.
Wij doen ons best om klanten te voorzien van effectieve dienstverlening en krijgen de tevredenheid van klanten. In het geval dat u uw aankoop niet geschikt zijn, zijn we blij om u een volledige terugbetaling te bieden (of stuur een nieuw paar) onder de volgende voorwaarden:
1. Wij hebben een aantal fouten van het verzenden van de goederen gedaan of de goederen hebben een aantal kwaliteitsproblemen (niet wordt beschadigd door een menselijke factoren), en u niet wilt dat een nieuw paar, maar terugbetaling veranderen. Je moet weer terug het product voor ons. Wanneer we het product ontvangen en zorg ervoor dat ze niet-menselijke factoren of niet-resistente uitwendige beschadigingen, zullen wij u een terugbetaling.
2.Onze bedrijf is toegewijd aan het leveren van uitzonderlijke klantenservice en kwaliteit producten. Wij streven ernaar om ervoor te zorgen dat al vermeld op onze website producten zijn momenteel in voorraad en de prijs is waar en correct. In het onwaarschijnlijke geval dat een artikel besteld niet beschikbaar is of we niet in staat om uw bestelling, zullen wij u op de hoogte binnen 24 uur om de volgorde te wijzigen of geef je geld terug te vervullen.